μία ελληνική εκδοχή ρώσικης ρουλέτας
Εθνική οδός με τις περισσότερες φονικές παγίδες περιγράφεται η Αθηνών - Πατρών σε έρευνα, τα στοιχεία της οποίας παρουσιάστηκαν από το διευθυντή της Τροχαίας.
Συγκεκριμένα επισημαίνεται ότι στο δρόμο αυτό, έχει κανείς τριπλάσιες πιθανότητες να εμπλακεί σε τροχαίο δυστύχημα σε σύγκριση με την Εγνατία Οδό και διπλάσιες σε σχέση με την εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το οκτάμηνο Ιανουαρίου Αυγούστου του 2012 καταγράφηκαν 11 τροχαία δυστυχήματα ακριβώς όσα και στην Εγνατία που έχει μήκος 670 χλμ.
Έντεκα δυστυχήματα καταγράφηκαν το ίδιο διάστημα και στην Εγνατία Οδό (μήκους 670 χλμ.), στην Αθήνας - Θεσσαλονίκης ( 515 χλμ.) και επτά στα 310 χλμ. Του Βόρειου Οδικούς άξονα Κρήτης.
Επιπλέον, όπως τονίζεται και σε σχετική ανάρτηση στο sostegr.world-press.com, εάν οι στατιστικές απομόνωναν το ιδιαιτέρως προβληματικό τμήμα Κορίνθου – Πατρών (τα 141 από τα 216 χλμ.), όπου δεν υπάρχει καν διαχωριστική νησίδα, οι πιθανότητες εμπλοκής σε τροχαίο θα εκτινάσσονταν ακόμα πιο ψηλά.
«Οι οδηγοί που είναι αναγκασμένοι να κάνουν συχνά αυτή τη διαδρομή συμμετέχουν σε μία ελληνική εκδοχή ρώσικης ρουλέτας», αναφέρουν.
Οι επιγραφές που τους θυμίζουν ότι στα επόμενα 3 χλμ. Συμβαίνουν θανατηφόρα τροχαία, προσθέτουν ακόμα μία μακάβρια νότα στο θλιβερό σκηνικό.
Το πρόβλημα μάλιστα παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις καθώς για πολλούς η συγκεκριμένη οδός είναι για πολλούς η μόνη επιλογή. Η Πάτρα είναι η μόνη μεγάλη πόλη της χώρας που δεν συνδέεται με άλλο τρόπο με την πρωτεύουσα. Το έργο του προαστιακού ουδέποτε πραγματοποιήθηκε, ενώ σε υπολειτουργία βρίσκεται και το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου.
Ταυτόχρονα, η ίδια η κατασκευή της Πατρών – Κορίνθου έχει παγώσει εδώ και δυο χρόνια, ενώ τα διόδια καταβάλλονται κανονικά
nooz
................μη μιλατε καθολου.Υπαρχει μια κινητικοτητα το τελευταιο διαστημα μετα τον Ιουνιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή................μη μιλατε καθολου.Υπαρχει μια κινητικοτητα το τελευταιο διαστημα μετα τον Ιουνιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή